Майже Усе Своє Життя Святий Провів У Мандрівках.


Нехай ясним буде не тільки це свято, але і всі твої дні, нехай радіє. Нехай всі мрії стануть реальністю, тоді в твоєму домі буде. Від твоїх помислів і дій, і хай завжди цінують.

В День Ангела Бажаю Я Любові І Від Душі Успішних Перемог, Натхнення, Щастя Світлого, Здоров'я.


Привітання з днем андрія у віршах українською мовою: Нехай удача, процвітання та успіх. Стародавні греки називали андрієм мужньої людини, так нехай же вся сміливість, що таїться в твоєму імені, допоможе тобі зухвало вирвати щастя з рук долі і тримати його багато років, щоб кожен день ми бачили усміхненого чоловіка, обдарованого щедрою.

Бажаю Всіх Благ, Успіхів І Любові.


Дорогий андрій, в цей щасливий і радісний день я тебе від щирого серця вітаю і побажати хочу великого успіху на твоєму шляху, великого везіння і благополуччя. Дорогий андрій, в цей щасливий і радісний день я тебе від щирого серця вітаю і побажати хочу великого успіху на твоєму шляху, великого везіння і благополуччя. Нехай він веде тебе за руку і допомагає в усіх починаннях та справах.

У День Андрія Я Бажаю Тобі, Щоб Твій Особливий Ангел Завжди Оберігав Тебе.


Нехай твої друзі завжди будуть вірними, нехай бажання збуваються, а удача просто таки переслідує тебе. Бажаю тобі світу в душі, гармонії і вічного відчуття щастя! Привітати з андрієм вітаю з днем андрія первозванного.

Апостол Андрій Першим Пішов За Христом Й Став Першим, Хто Назвав Його Спасителем.


Вітаю тебе, андрій, з днем народження. В день ангела бажаю я любові і від душі успішних перемог, натхнення, щастя світлого, здоров'я і хай тебе оберігає бог! Дорогий андрюша, від чистого серця тебе вітаю і хочу побажати щирої любові, дорогих серцю людей, світлої удачі в житті, радісних моментів, щасливих подій, високих цілей,.