Haar Haar Is Fijn Als Dat Van Een Oude Vrouw.


Jij bent mij vent, bij jou. Mijn hart is verovert, verovert door jou. Ik wou dat je hier was, zodat we samen konden knuffelen en in slaap vallen.

Ik Wil Graag Dat Je Armen Nu Om Me Heen Gewikkeld Worden!


Werkelijk ieder deel van jou vind ik mooi; Door jouw liefde en kracht wordt de wereld kleurrijk en zacht. Mijn hart is klein, maar wel fijn.

Liefdes Gedicht Voor Hem En Voor Haar:


Korte liefdes teksten voor haar “ik hou van jou” dat betekent dat ik er niet alleen ben voor de leuke dingen. Lieve quotes en wensen voor je lief de onderstaande lieve liefdesquotes zijn perfect te gebruiken als je je lief wilt zeggen hoeveel je van hem of haar houdt. Ben je op zoek naar liefdes teksten voor hem of haar, liefdespreuken of een stukje poã«zie, maar ben je zelf niet zoâ n romanticus?

Ze Fluistert Liefde Door De Wind.


Haar ogen houden een visioen vast van de weg van het leven. Waar ik samen met jou ben, is mijn. Een kaartje vol liefde, omdat.

Liefdes Teksten Voor Hem Je Bent Een Vent Om Op Te Bouwen, Je Bent Een Kanjer Om Van Te Houden.


Liefde die ik je wil geven. Alleen met jou wil ik verder gaan, schat laat. Mijn hart zit vol macht, dat geeft me kracht.